Ter Steege introduceert collectie voor 2022 met thema Verbinding

12.05.2021

Vanaf 1 juni introduceert Ter Steege de nieuwe collectie voor het voorjaar van 2022. De presentatie gaat gepaard met een flinke metamorfose voor de showroom in Rijssen. Deze wordt volledig verbouwd en gerestyled. Meer dan 2500 m2 showroom wordt ingericht met inspirerende trendkamers en frisse merkpresentaties.

Trends voor 2022

Voor de 2022 trends heeft het toonaangevende bedrijf zich laten inspireren door globale veranderingen en consumententrends op het gebied van tuin- en interieur. ‘We zien sterke verschillen ontstaan in de persoonlijke woonstijlen van consumenten. We hebben deze weten te vangen in drie diverse trendstijlen. De Verbinding tussen mens & groen speelt de hoofdrol’, vertelt Elke Rouweler van de afdeling marketing.

To Connect, Together, To better

De afgelopen jaren is Ter Steege de verbinding aangegaan tussen offline en online. Dat alles met het doel klanten nóg beter te kunnen bedienen. De b2b webshop dient als bron van informatie en inspiratie, en zorgt ervoor dat onze accountmanagers de handen vrij hebben voor gericht advies en een flinke dosis persoonlijke aandacht. Dat is wat Ter Steege uniek maakt. Die verbinding tussen leverancier en klant, is volgens het bedrijf zelf, de basis voor succes.

Ontdek de collectie op uw eigen manier

De nieuwe collectie bestaat uit bloempotten voor binnen en buiten, mandwerk, metaal, serviesgoed, glazen bloemvazen en decoratieve woonartikelen. U kunt onze collectie bekijken op de manier die u het beste past; door middel van een persoonlijke rondleiding door de showroom, een videogesprek in de showroom met een accountmanager, of een virtuele 360° tour. Meer informatie en het maken van een afspraak kan via de website..