Ontdek de nieuwe voorjaar/zomer collectie 2021 van Ter Steege!

20.09.2020

Hij staat voor je klaar, in het House of Inspiration, de gloednieuwe collectie 2021. Onze showroom is gehuld in een compleet ander jasje. We introduceren talloze nieuwe series, gepresenteerd in drie eigenzinnige trendstijlen. Laat je verrassen door ons!

PRACHTIGE NIEUWE PRODUCTEN

Een fantastische nieuwe collectie met prachtige nieuwe artikelen, in al onze productgroepen. Denk aan geglazuurde bloempotten in trendkleuren, handgevlochten mandwerk, metalen potten met traditionele details en verbluffende glazen bloemvazen. Ook buiten verrassen we met grote handgemaakte potten van keramiek, eco-vriendelijke planters en bijzondere blikvangers voor een groene gezellige tuin. De collectie 2021 is divers, compleet en zeer sfeervol.

DE STIJLTRENDS 2021

Het is ieder jaar weer een grote verrassing voor onze klanten, de stijltrends! Voor 2021 hebben wij drie frisse, karaktervolle thema’s neergezet, waarmee we de verschillende consumentengroepen persoonlijk aanspreken. Iedere trend heeft zijn verhaal, waarbij verschillende kleuren en texturen de stijl een geheel eigen gezicht geven.

VERKOOPMIDDELEN

Bij het ontwikkelen van onze eigen stijltrends kijken we naar de ontwikkelingen in de markt op verschillende gebieden. De wens en de behoefte van de consument staan centraal, maar daarnaast hebben we ook oog voor functionaliteit, tijdloosheid, duurzaamheid en presentatie. Deze aspecten zie je duidelijk terug in onze showroom en verkoopmiddelen. Voor onze klanten ontwerpen we schappenplannen en winkelpresentaties en online content.

HOUSE OF INSPIRATION

Onze showroom is helemaal opnieuw ingericht, binnen én buiten. Compleet voorzien van nieuwe artikelen in drie verrassende trendstijlen. Met meer dan 2500 m2 hebben we meer dan voldoende plek om jou te voorzien van een veilige rondleiding. Dit doen we volgens onze ‘safe distance policy’, waarbij gepaste afstand en hygiëne maatregelen de basis zijn.

BIJ ONS IN RIJSSEN, OF OP AFSTAND

Ben je niet in de gelegenheid om naar Rijssen toe te komen? Onze accountmanagers geven dit jaar ook virtuele tours. Een rondleiding, precies zoals je gewend bent, maar dan online, via de telefoon. Beeldbellen, Whatsapp, Facetime, Zoom, alles is mogelijk. Dit stem je zelf af met jouw accountmanager.